Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Problem z tempomatem, błąd po autoskanie, prośba o oc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Problem z tempomatem, błąd po autoskanie, prośba o oc

    Na Dębcu jest nowa galeria z fajnym ciepłym parkingiem może spocik kiedyś tam?
    Wniosek z nazwą miejsca, adresem i uzasadnieniem należy kierować do "regionalnego notariusza"

  • #2
    [O2FL] Problem z tempomatem, błąd po autoskanie, prośba o oc

    Koledzy, nie działa mi tempomat, po autoskanie wurzuciło między innymi błąd:

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
    Component: R4 1,9l EDC G000SG 2047
    Revision: --H09--- Serial number:
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 72EFDEFB166F

    1 Fault Found:
    005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics
    P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 4
    Mileage: 165403 km
    Time Indication: 0
    Date: 2122.14.00
    Time: 08:09:40

    Freeze Frame:
    RPM: 1449 /min
    Speed: 68.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 14.59 V
    Bin. Bits: 11001000
    Bin. Bits: 00000000
    (no units): 0.0

    Czy ktoś zinterpretuje na polski ? Rozumiem że ma to związek z tempomatem, czytałem o rozbieraniu manetki z wątku Forum - Octavia Club Polska ale tam jest opisany inny kod, od czego zacząć ? Manetka i styki ? Proszę o pomoc
    Była O1 1.6 AEE
    Było A4 B5 1.6 ADP
    Jest O2 FL 1.9 BXE

    Komentarz


    • #3
      Ale ten błąd mówi:

      "Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics"

      czyli wrzuć cały autoscan albo chociaż część od "Steering Wheel" :diabelski_usmiech

      Komentarz


      • #4
        Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
        Part No SW: 1K0 953 549 CN HW: 1K0 953 549 CN
        Component: J0527 053 0111
        Coding: 0000034
        Shop #: WSC 73430 790 00000
        VCID: 800B0433A8C3

        No fault code found.

        Jak widać błędów brak tutaj, ewentualnie zrobię jeszcze odczyt kodów błędu w tym sterowniku ale nie wiem czy to coś zmieni.

        [ Dodano: Sob 08 Mar, 14 09:13 ]
        znalazłem takie coś..
        18106/P1698/005784 - Ross-Tech Wiki
        Była O1 1.6 AEE
        Było A4 B5 1.6 ADP
        Jest O2 FL 1.9 BXE

        Komentarz


        • #5
          a kabelek do silnika jest poprowadzony?
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz


          • #6
            Ja tempomatu nie dokładałem, mam elegance i on był w standardzie.

            [ Dodano: Sob 08 Mar, 14 15:36 ]
            Gdzie szukać tego kabelka ?

            [ Dodano: Sob 08 Mar, 14 15:47 ]
            Dobra, chyba mam przyczynę(siedzę w aucie właśnie), rozbebeszyłem manetkę, wyciągnąłem przełącznik od tempomatu, zacząłem sprawdzać wszystkie kabelki i jeden (niebieski) jest przerwany tuż przy kolumnie.

            [ Dodano: Sob 08 Mar, 14 22:13 ]
            No i tempomat działa jak ta lala. Nawet nie wyciągałem manetki, zrobiłem to można rzec - online Dosztukowałem około 3-4 cm kabelka podobnej grubości + koszulka termokurczliwa + lutownica i jazda z tematem. Dlaczego te kilka cm dodatkowo ? Otóż wg mnie właśnie podczas pracy manetki góra-dół (lewy prawy kierunek) kabelki naciągały się i z tej przyczyny ten niebieski w końcu pękł. Efektem był błąd w sterowniku silnika i tempomat się nie załączał. Po operacji jest wszystko ok = brak błędu w sterowniku i co najważniejsze - tempomat działa :lol:
            Była O1 1.6 AEE
            Było A4 B5 1.6 ADP
            Jest O2 FL 1.9 BXE

            Komentarz


            • #7
              Goofer,
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz


              • #8
                cool!
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz


                • #9
                  Mały manual, jak dobrać się do manetki z tempomatem opisany jest TUTAJ, nas interesuje tylko zdjęcie osłony górnej,dolnej i rozpołowienie manetki od kierunków. Pomocny będzie tępy nóż, płaski śrubokręt, moneta... aby nie uszkodzić plastikowej manetki, dodatkowo aby nie wyjmować manetki z kolumny i był lepszy dostęp do kabelków, wyciągnąłem pierścień przy samej główce manetki, fotka pożyczona od kolegi se@l, na zielono zaznaczony ten pierścionek, trzyma się na 3 zatrzaskach, schodzi lekko, bez siły żeby nie połamać, no i dalej już fotki z telefonu. Jakość taka se ale wiadomo o co chodzi - i główny winowajca - niebieski kabelek.
                  ]"]Link ]"]Link ]"]Link ]"]Link
                  Była O1 1.6 AEE
                  Było A4 B5 1.6 ADP
                  Jest O2 FL 1.9 BXE

                  Komentarz


                  • #10
                    Też to wczoraj przećwiczyłem i kolegi sotdi.
                    Dokładnie ten sam kabelek, tylko mi nie przyszło do głowy zajrzeć to tego tematu ... ech.
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X